ŞEREFSİZSİN

 ALLAH aşkına,

şöyle dönde bir bak etrafına.

adamın elinde MOLOTOF,SİLAH,

her gün vurur kafamıza kafamıza,

herif saldırdıkca akşam sabah.

miskin miskin oturur,

kürt sorunu var dersin.

yahu sen ne ŞEREFSİZ herifsin.

 

ne sorunu ne hakkı,

ben TÜRKüm aramızda ne fark var

susma hadi söyle İKTİDAR budalası,

bende olup kürtte olmayan ne var

tek FARKımız adam TERÖRİST işte.

her gün söver gelmişime geçmişime

sen seyredersin

CANİ bogar TÜRKü elleriyle

POLİSi ŞEHİDin başına dikersin

KATİLe MÜZAKERE diye melersin

ya hu sen ne kansız herifsin

 

TÜRKün CANı gider MALı gider,

ölür hep DAĞda BAYIRda,

ATEŞler düşer ocagına.

saf saf geçer CENAZEler,

TÜRK TAHRİK olmaz,

sen TERÖRİSTin yaveri gibi,

TÜRKüm demeye korkarsın

aman TAHRİK etmeyelim dersin.

ulan adam canımıza okuyor,

evimizi ocagımızı yakıyor

daha ne TAHRİGİ ŞEREFSİZ

KATİLe  PIRANGA vuramazsın

MAGDURa dur dersin,AKIL verirsin

ya hu sen ne SOYSUZ herifsin

 

ulan capsız kabiliyetsiz,

TERÖRİSTle MÜZAKERECİ

KİMSİNİZ LAN SİZ,kim sizin efendiniz

biliriz alemde CAKAL cok

lakin sizde,

TÜRKe posta oyacak yürek yok

belliki bir EFENDİYE köleSİNİZ

İKİNİZDE ŞEREFSİZsiniz

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !